Obserwatorzy

środa, 22 kwietnia 2015

Prosta karteczka

Dziś mam prostą, spokojną karteczkę urodzinową. Fioletowy papier dostałam jako próbkę. Było go dokładnie na pół kartki. Resztę musiałam sobie dosztukować :)


I mała prywata. Zrobiłam spore zamówienie w jednym ze sklepów. Przyszła paczka a w niej ... nie moje zamówienie i rachunek na osobę z którą mam tylko wspólne imię. Oczywiście sklep odpisał że najszybciej będzie jeśli sobie odeślemy swoje pomylone paczki. Już kiedyś zawiodłam się na czymś takim, więc nie spieszy mi się do wysyłania czegokolwiek nieznanej osobie. Uważam,że to wszystko jest bardzo nieprofesjonalne. A co Wy o tym sądzicie?

14 komentarzy:

  1. ładny napis:) bardzo dobrze "wybrnęłaś" z sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolorystyka! Karteczka wygląda uroczo. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! super kompozycja i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka super! Podoba mi się "dorobienie: reszty papieru. :-)
    A co do sytuacji: uważam, że to bardzo nieprofesjonalne i sklep powinien odebrac paczki na własny koszt i przesłać je do właściwych adresatów.
    Mnie się za to zdarzyło, że przesyłka, którą otrzymałam była zmasakrowana przez pocztę. Napisałam do sklepu, a oni mi odpowiedzieli, że - ogólnie rzecz ujmując - ich to nie obchodzi i mam sama załatwiać sprawę z pocztą. Przestałam tam zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to ona wcale nie jest taka prosta :) Ale jedno wiem na pewno, jest piękna!

    A co do sytuacji z wysyłką, może faktycznie tak by było najszybciej, ale to jest zdecydowanie nie profesjonalne ze strony sklepu. I może jeszcze macie same za przesyłkę płacić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest :)
    A sprawa z paczką... dziwna trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka!!!
    A co do sklepu, to jak dla mnie bardzo nieprofesjonalne podejście klienta. Więcej bym tam nie zamawiała :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka kompozycja - bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna kartka :) w ogóle nie widać, że musiałaś dosztukowywać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sztuczka :-)

    a sklep - totalny brak profesjonalizmu!
    ja bym rzuciła jeszcze nazwą ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna kartka, super czary mary z papierem..A sklep...no coz,brak slow...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna kartka, a co do sklepu...mozesz podać nazwe....moze warto wiedziec ???

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompozycja i kolorystyka super tuszowania jak zwykle świetne a dorobienie papieru to rewelacyjny pomysł :) Co to sytuacji to jestem w szoku że tak możne się zachować sklep...

    OdpowiedzUsuń